Leveringsinformasjon

Leveringsinformasjon

Ordrebekreftelse

Når vi mottar din bestilling, sender vi deg en bekreftelse via e-post med informasjon om bestillingen. Gjør det til en vane alltid å kontrollere ordrebekreftelsen slik at alt ser OK ut. Skulle det være noe som er uklart, kan du ta kontakt med vår kundeservice umiddelbart. Ta vare på ordrebekreftelsen for å ha den tilgjengelig i tilfelle kontakt med kundeservice. Når du kontakter oss, er det bra hvis du har kundenummer/ordrenummer klart. Kontroller alltid innholdet i en pakke for å se om det stemmer overens med din ordrebekreftelse.

Kundeservice:

Epost: support@luxio.no

Levering

Normalt har du pakken i løpet av 7-14 virkedager. Det kan ta lengre tid i forbindelse med helligdager eller hvis du bor i en del av landet der postgangen tar lengre tid. Ved større kampanjer, kan det ta litt lengre tid. Mindre ordrer med restnoterte produkter sendes når alle varer er på lager. Vi forbeholder oss retten til å fjerne ev. restordreprodukter fra ordren. 

Fraktkostnad

Fri frakt for alle bestillinger er vårt motto.

Postnord MyPack Collect - til utleveringssted

Forsendelser sendes med Postnord og hentes ved et av deres utleveringssteder. Du vil motta varsling via SMS eller e-post. Vær oppmerksom på at du må kunne identifisere deg med ID-kort. Ved varsling tillkommer en avgift på kr 5.

Postnord MyPack Home

Utlevering til mottaker skjer mellom kl 09:00- 17:00 og mottakeren vil på forhånd motta hentemelding. Mottakeren kan endre til en annen utleveringsdag via sporingsfunksjonen.
Vi har ikke mulighet til å levere på Svalbard.

Pakker som ikke blir hentet ut

Om kunden ikke henter sin pakke har Luxio rett å debitere kunden en avgift på 250 kr for arbeid og fraktavgifter. Observer at pakker som ikke blir hentet ikke faller under rammen for angrerett eller fri retur.